profilki

sobota, 20 sierpnia 2016

Zmiany

Cześć! Chciałabym was tylko poinformować o pewnej zmianie. Mianowicie odeszłam z drużyny Elite Arabians, jestem teraz w Atomówkach. ( Nabór również ZAMKNIĘTY ) Z jakiego powodu? Może po prostu wkleję wam to, co napisałam:
Krótko mówiąc - ja również opuszczam drużynę. Nie chcę patrzeć jak się wali, próbowałam coś zrobić ale się nie dało. Jednak mimo wszystko - powodzenia c;
Chciałabym poprosić Julia60 o odsprzedanie mi mojego konia KLACZ PG 3048 i primrose o oddanie koników OGIER 3049 w jak najszybszym terminie :3 Dzięki!
A oto co szanowna pani nom do mnie napisała:
Miłego dnia życzę oraz życzę udanej dalszej gry 
a co do drużyny proszę żeby mnie nie obrażać jeśli chcesz 
odejść szerokiej drogi 
żegnam !
Taak, obraziłam cię i to bardzo.  Moja odpowiedź:
Dziękuje, ale nie zauważyłam żebym cię obraziła, jeśli jednak tak było to przepraszam  ;)
Chociaż mnie to dosyć zdenerwowało  nie miałam ochoty się kłócić. Ale to co SZANOWNA PANI napisała...
wybacz ale nie przyjmę twoich przeprosin 
ale i tak życzę ci miłej gry
Taa odejście z klasą. Po pierwsze ,,nie przyjmę twoich przeprosin'' a co mnie to kuźwa obchodzi? Chciałam być miła ale to jakiś skandal. Ile ty dziecko masz lat? 10? Niby jesteś taka dorosła, a jakoś nie umiesz poprawnie jednego zdania napisać używając wielkich liter i znaków interpunkcyjnych. Poważnie? Co do ,,ale i tak życzę ci miłej gry''. To jakby napisała ,,nie znajdziesz nigdy przyjaciół, ale i tak życzę ci znalezienie przyjaciół''. Próbowała odejść z klasą, ale coś jej nie wyszło. Ok, nie będę się kłóciła. Trudno mnie zdenerwować, serio, ale ten nom się to udało. Nie polecam ;)) Moja odpowiedź:
Jak chcesz. Nie mam ochoty się kłócić, przeprosiłam więc już mnie to mało obchodzi.
Dziękuje, wzajemnie c;
Chciałam jej pomóc by może trochę odratować tą drużynę, zrobiła ze mnie zarządcę i tak dziękowała że jej pomagam, a 1 dzień później dodała nową osobę do drużyny i od razu zrobiła z niej a mi usunęła c; Osobę której nawet wcześniej w drużynie nie było :3
Następny post dziś lub jutro, tak wgl to polecam drużynę Atomówki :3, użytkowniczkę primrose ( robi grafiki i jest naprawdę fajnym człowiekiem. Tak wgl jej grafiki - woow! ) oraz użytkowniczkę Creativve ( miło się gada) i na koniec - miła użytkowniczka z Elita Arabians, jedyna oprócz primrose z tej drużyny którą uważam za fajną osobę c; ( Reszty oprócz nom praktycznie nie znam, więc wiecie. Jeszcze SzalonyDemon był spoko. Ale to Pati038 o której mowa napisała do mnie po odejściu, napisała dokładnie że życzy mi miłej gry. Zachowała uprzejmość nawet po moim odejściu - pozdrawiam! Więc w skrócie:
Osoby które pozdrawiam:
primrose
Creativve
SzalonyDemon
Pati038
Osoby, które NIE pozdrawiam:
nom
Tak wgl, to nom dalej należy do Elite Arabians tak samo jak Pati038, a primrose tak samo jak ja, przeniosła się do Atomówek więc spoko ^^ Przynajmniej jedna osoba którą znałam już wcześniej :D A co do Creativve - nie należy do żadnej drużyny.
Ok, to na tyle.
Natink33
Kurtyna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję! Podpisz się swoim nickiem i zgłoś się po nagrodę :))