profilki

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Rodzaje gry na Howrse

Cześć! Dzisiaj opiszę wam rodzaje gry na Howrse. Zaczynajmy ^^
1. DLA DRUŻYNY
Niektórzy na Howrse grają specjalnie dla hodowania koni danej rasy, np. Arabów czy Cobów Irlandzkich. Robią wszystko by mieć jak najwyższe PG i UM, najlepsze konie. Sprzedają niektóre źrebaki ale większość zostawiają by powiększać swoją hodowlę i by w jego drużynie była ocena przyrostka.
2. DLA EQ
Jeszcze inni grają dla eq. Co to znaczy? Nie zbierają koni danej rasy, w większości sprzedają dobre konie które wyhodują. Handlują CR, skupują je a następnie sprzedają lub dają CR słabym koniom lub tym lepszym by podwyższyć ich wartość. Ciągle na sprzedaży mają wystawione konie, mają kilka kuponów które nie zostały kupione za prawdziwe pieniądze.
3. DLA ZJ I SZJ ( KOLEKCJONERZY)
Są to kolekcjonerzy, i przyznam że od pewnego czasu ja nią jestem. Ja jestem trochę punktem 3, trochę 1 i trochę następnym, czyli zbieraczką. Najdłużej praktykuję punkt 1, ale mimo że 3 od niedawna to bardzo mi się to spodobało i na tym się skupiam. Robię to w swoim tempie, powoli, nie dla rankingu :D Ale napiszmy o kolekcjonerach. Ich głównym priorytetem są ładne konie. Kupują konie z ZJ lub SZJ ale MUSZĄ mieć one KF! Chcą mieć wielką kolekcję, większość ich kuponów i eq idą na ZJ i konie ze SZJ, ZJ lub KF.
4. DLA TOWARZYSZY (ZBIERACZE)
Jak sama nazwa wskazuje - kupują towarzyszy, sprzedają, wymieniają. Te konie są dla nich najważniejsze, to jest ich powrót do Starego Howrse.
5. WSZYSTKIEGO PO TROCHU
Nie trzeba się dużo rozpisywać - każdego punktu po trochu.

To tylko kilka z rodzajów gry, może kiedyś wypiszę ich więcej!
Tak wgl to mam nową prezentację, jest świetna <3 Zrobiona przez super osobę i graficzkę, primrose!


Moja jest z Supernatural <3 Polecam, polecam i jeszcze raz polecam jej grafikę!
Polecam użytkowniczki
rosa112
kinko123
Pozdrawiam!
~Natink33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję! Podpisz się swoim nickiem i zgłoś się po nagrodę :))