profilki

wtorek, 9 sierpnia 2016

A któż to?

Cześć! Witam na MOIM blogu o Howrse! Zauważyłam, że wszelkie inne blogi o tej grze umarły, więc konkurencja się zmniejszyła :D Oczywiście nie chodzi o to. Teraz nie ma aktualności, a ja mam sporą wiedzę o tejże grze, więc pomogę początkującym graczom, oraz tym bardziej zaawansowanym. Teraz trochę o mnie na Howrse:
Mój nick to Natink33, link do profilu tutaj. Aktualnie mam na nim około 60 dni stażu, ale w Howrse gram od 2012 roku. Miałam konto, lecz przestałam grać i zostało ono usunięte. Nevermind, jak widzicie teraz się wciągnęłam i to tak szybko nie przejdzie :D Co do funduszy, jakimś cudem nazbierałam milion eq ale pewnie niedługo to się zmieni :d Zarabiam głównie przez sprzedaż koni, przedmiotów z CR oraz sprzedaż skóry z łąk mojego OJ. Mam około 50 koni i 10 pkt karmy. Chcecie więcej - przeczytajcie prezentacje!
Hoduje konie czystej krwi arabskiej w drużynie §~Elite Arabians~§. Żebyście nie musieli wchodzić na profil, wkleję wam tu moją prezentacje:
tumblr_m7qsb5MDXF1qavhj0o1_500.gif
giphy.gif
giphy.gif
2828172536_1.gif
Cześć, jestem Natink.
Chwilowo nie poszukuję prezentacji. Ta mi na obecną chwilę najbardziej odpowiada.
Gram w Howrse od 2012 roku. Mam naście lat i jestem dziewczyną. Tyle powinniście o mnie wiedzieć.
Lubię Batmana, Teen Titans oraz Supernatural <3
Moimi ulubionymi konikami są araby. 
Nie poszukuje drużyny, jestem już w świetnej :3
Muzyka : Ostry rock, np. Nickelback.
SPRZEDAŻE
Sprzedam wszystkie moje koniki, oprócz Beast Boy, Raven, WAŻNA i WAŻNY. Jeśli jakiś inny was interesuje, napiszcie do mnie na pocztę; wyślijcie mi link do konia i cenę. Mogę ci urodzić konia oraz go wytrenować ( ukończyć przejażdżki i trening). Kupię konie czystej krwi arabskiej oraz inne koniki. Araby - cena do ustalenia. Inne koniki - od 2 tyś do 5 tyś. 
Sprzedam CR:
2xobjęcia morfeusza -1szt.300tyś eq lub 1k, 2szt.600 tyś eq lub 2k
2xmuśnięcie filotes - 1szt.25 tyś eq, 2szt. 50 tyś eq
3xpromień heliosa - 1szt.20 tyś eq, 2szt.40 tyś eq, 3szt.60 tyś eq
2xlira apolla -1szt.10 tyś eq, 2szt. 20 tyś eq.
1xzestaw harmonii - 1szt. 200tyś eq lub 1k rezerwacja
1xkrew meduzy - 1szt. 30tyś eq,

Z CR kupię:
Łzy afrodyty - 60 tyś eq
różdżka płodności - 40 tyś eq
strzała artemidy - 20 tyś eq
Ceny do negocjacji. Mogę również kupić WM i CzO. Napisz. Przedmioty kupuję tylko na zasadzie przedmiot w prezencie na wymianach + wystawiony konik w zarezerwowanych za odpowiednią cenę.
HODOWLA
Hoduje koniki czystej krwi arabskiej w drużynie Elite Arabians.
ZASADY
  • NIE dam ci hasła do konta.
  • NIE sprzedam ci konia za niską cenę.
  • NIE kupię twojego konia za wysoką cenę.
  • NIE dyskutuję z tobą na ten temat.
  • NIE sprzedam ci koni, które wypisałam powyżej.
  • NIE dam ci czegoś za darmo.
  • NIE będę twoim sitterem/nie będę zabijała koni.
  • NIE będę robiła interesów z osobami z multikontem.
  • NIE odpowiem na pytanie, na którego odpowiedź jest na forum.
  • TAK pomogę ci w grze.
  • TAK wytłumaczę ci coś ( jeśli będę wiedziała)
  • TAK przyjmę cię do znajomych
  • TAK pomogę ci z pytaniami dotyczącymi treningu twojego konia.
  • MOŻE kupię twojego konia.
  • MOŻE sprzedam ci konia.
  • MOŻE wezmę udział w konkursie/loterii.
KRYCIA
Wystawiam krycia moimi końmi. Cena do uzgodnienia.

CELE
Milion eq - osiągnięte 08.08.2016
Sto koni - nie osiągnięte
Tysiąc gratulacji - nie osiągnięte
Pięćdziesiąt koni wyhodowanych w drużynie - nie osiągnięte
Dwadzieścia kuponów - osiągnięte 05.07.2016
Pierwszy boski - nie osiągnięte
Pierwszy dziki - nie osiągnięte
Pierwszy urodzony arab z PG powyżej 3000 - osiągnięte 09.08.2016 - KLACZ PG 3047

To chyba tyle, chcecie coś jeszcze wiedzieć - piszcie.

To tyle. Za gratulacje się odwdzięczam <3

Pewnie większość sprzedaży z CR już nie aktualna ale ćśś... xd
Na blogu będą infromacje o trenowaniu i BLUPOWANIU koni danej rasy, informacje o Boskich i Dzikich, sposoby na zarobek, dużo koni, PD itp. Tak więc zapraszam ^^
Pomysł na bloga zyskałam dzięki użytkowniczce jkonka która spytała mnie o radę dotyczącą treningu koni rasy Cob Irlandzki. Gdy jej pomogłam zdałam sobie sprawę, że sprawia to wiele radości i jeśli znam wiele tajników tej gry - czemu by ich nie przekazać?
Jutro pierwszy post - dotyczący treningu i BLUP koni rasy czystej krwi arabskiej <3 
Bay,
Natink33

2 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję! Podpisz się swoim nickiem i zgłoś się po nagrodę :))